Privatumo politika ir asmens duomenų apsauga
Mes, UAB „Eproma“, vertiname Jūsų privatumą ir asmens duomenų saugumą.
Tai, kokius Jūsų asmens duomenis mes tvarkome, priklauso nuo to, kaip naudojatės mūsų paslaugomis. Jūsų asmens duomenis mes tvarkome, teikdami Jūsų pasirinktas paslaugas internetu ir atvykus į parduotuvę asmeniškai, apdorodami Jūsų prašymus, susisiekdami dėl Jus galinčių dominti produktų ir paslaugų, organizuodami lojalumo akcijas arba teikdami susijusias aptarnavimo paslaugas. Visi asmens duomenys tvarkomi laikantis aktualių duomenų apsaugos įstatymų reikalavimų.
Jūsų asmens duomenis mes atskleidžiame tik toms trečiosioms šalims, kurios padeda teikti Jums paslaugas ir, jei mums leidžiate, – patikimoms kompanijoms, ryšių su klientais valdymo, analizės ir rinkodaros tikslams.
Jei sutinkate, mes taip pat naudojame slapukus rinkodaros, įvykdymo ir statistikos tikslams.
Be to, jei esate susikūrę asmeninę paskyrą svetainėje, galite atnaujinti savo kontaktinę informaciją ir privatumo nuostatas skirsnyje „Mano paskyra“. Taip pat galite kreiptis į mus adresu Savanorių pr. 301 LT-50123 Kaunas. Jei pageidautumėte platesnės informacijos apie Jūsų asmens duomenų tvarkymą, galite susipažinti su mūsų detalia Privatumo politika.
BENDRA INFORMACIJA PIRKĖJUI
Užsakymo suformavimas
1. Rinkitės iš katalogo Jus dominančias prekes ir dėkite jas į pirkinių krepšelį, spausdami "Į krepšelį"
2. "Prekių krepšelio" skiltyje matysite Jūsų išsirinktas prekes, mokesčius, nuolaidas. Čia galėsite redaguoti užsakymą, keičiant prekių kiekį arba pritaikant nuolaidą.
3. Jei pirmą kartą apsiperkate mūsų el. parduotuvėje, galite užsiregistruoti. Atsidariusioje registracijos formoje, prašome teisingai užpildyti visus langelius. Viską užpildžius, spauskite "Registruotis".
4. Kitas žingsnis – pasirinkite užsakymo pristatymo būdą arba parduotuvę, kurioje atsiimsite prekę ir spauskite "Tęsti".
5. Pasirinkite apmokėjimo būdą: šiuo metu mokėti galite išankstiniu banko pavedimu, mokėti su atidėjimu (tik registruotiems vartotojams turintiems sutartį) ir per Lietuvos bankų el. bankininkystės sistemas. Patvirtinkite užsakymą spausdami "Patvirtinti mokėjimą".
6. Jūsų užsakymas suformuotas. Būsite perkeltas į apmokėjimo puslapį arba bus atidarytas langas su rekvizitais apmokėjimui, jei pasirinkote apmokėjimą bankiniu pavedimu. Užsakymas pradedamas vykdyti po apmokėjimo gavimo.
Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas
Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Jūs internetinėje parduotuvėje suformuojate prekių krepšelį, nurodote pristatymo adresą arba parduotuvę kurioje atsiimsite prekę, pasirenkate apmokėjimo būdą ir paspaudžiate mygtuką „Patvirtinti mokėjimą”.
Prieš sudarant sutartį prašome Jūsų susipažinti su prekių pirkimo – pardavimo internetinėje parduotuvėje taisyklėmis ir savo sutikimą su jomis patvirtinti pažymint varnele prie teiginio „Aš susipažinau ir sutinku su prekių pirkimo-pardavimo internetinėje parduotuvėje taisyklėmis“.
TAISYKLĖS
Prekių pirkimo – pardavimo e-parduotuvėje taisyklės.
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau - “Taisyklės”) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes e-parduotuvėje (toliau - „e-parduotuvėje“).
1.1.1. Pirkėjas – asmuo, norintis įsigyti prekes ir/arba užsiregistravęs e - parduotuvėje.
1.1.2. Pardavėjas – UAB „Eproma“.
1.1.3. E-parduotuvė – UAB „Eproma“ e-parduotuvė, esanti adresu www.eproma.lt.
1.2. Šios Taisyklės yra standartinės Taisyklės, pagal kurias sudaromos sutartys e-parduotuvėje. Pirkėjas, prieš sudarydamas sutartį, privalo susipažinti su Taisyklėmis ir su jomis sutikti, pažymėdamas varnelę prie teiginio „Susipažinau su taisyklėmis ir su jomis sutinku“.
1.3. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Apie bet kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus prisiregistravęs pirkėjas bus informuojamas registravimosi e-parduotuvėje metu ir, norėdamas užsakyti prekes, privalės iš naujo sutikti su pakeistomis Taisyklėmis.
1.4. Pirkimo-pardavimo sutartyse e-parduotuvėje sudaromos su ne jaunesniais kaip 18 metų fiziniais asmenimis, išskyrus emancipuotus asmenis, taip pat juridiniais asmenimis.
2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas
2.1. Sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai pirkėjas e-parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką “Patvirtinti mokėjimą”.
2.1. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp pardavėjo ir pirkėjo, yra saugoma e-parduotuvėje.
3. Pirkėjo teisės
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes e-parduotuvėje šių Taisyklių ir e-parduotuvės nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties, pranešdamas apie tai pardavėjui raštu (faksu ar elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos. (Pirkėjo teisė nutraukti sutartį įgyvendinama vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis").
3.3. Teise atsisakyti sutarties pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
3.4. Pirkėjas turi teisę gauti papildomą informaciją apie technines prekės specifikacijas, jei prekės aprašyme pateikta nepakankama informacija. Tokiu atveju pirkėjas turi kreiptis į pardavėjo atstovus e-parduotuvėje nurodytais telefono ar el. pašto adresais. Pardavėjas už konsultacijas prekių pritaikymo, įrengimo ar naudojimo galimybes turi teisę pareikalauti papildomo užmokesčio.
4. Pirkėjas įsipareigoja:
4.1. priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą;
4.2. jeigu pasikeičia pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti;
4.3. pirkėjas, naudodamasis e-parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis;
4.4. neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai pardavėją e-parduotuvėje nurodytu el. paštu ar telefonu.
5. Pardavėjo teisės
5.1. Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti e-parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs pirkėjui.
5.2. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs pirkėjui anuliuoti jo užsakymą (nutraukti Sutartį), jeigu pirkėjas:
- nesumoka už prekes per 7 (septynias) darbo dienas, nuo sąskaitos išankstiniam apmokėjimui gavimo dienos, kai pirkėjas pasirinko mokėti mokėjimo pavedimu;
- neatvyko pasiimti prekės per šiose Taisyklėse nurodytą terminą.
5.3. Pardavėjas turi teisę laikinai ar visam laikui be perspėjimo apriboti pirkėjo teisę prisijungti prie e-parduotuvės, jei pardavėjas turi pagrįstų įtarimų, kad pirkėjas bando pakenkti e-parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui.
5.4. Pardavėjas turi teisę pašalinti pirkėją iš e-parduotuvės, jei pirkėjas 2 (dvejus) metus nesinaudoja internetinės parduotuvės paslaugomis. Tai neriboja pirkėjo teisės registruotis iš naujo.
6. Pardavėjas įsipareigoja
6.1. Sudaryti visas sąlygas pirkėjui tinkamai naudotis e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
6.2. Pristatyti pirkėjo užsakytas prekes, pirkėjo nurodytu adresu ir per sutartą pristatymo laikotarpį.
7. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
7.1. Prekių kainos e-parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM. Mažesniu šriftu nurodomos kainos be PVM.
7.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
- Banko pavedimu
- Swedbankas el. banko sistema
- SEB el. banko sistema
- Luminor el. banko sistema
- Danske el. banko sistema
- Šiaulių bankas el. banko sistema
- Citadele el. banko sistema
- Medicinos bankas el. banko sistema
- "Paysera" mokėjimų sistema
7.2.1. Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių ar naudodamasis banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, perveda pinigus į pardavėjo banko sąskaitą.
8. Prekių pristatymas
8.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, turi pasirinkti prekių perdavimo būdą:
8.1.1. pristačius Pirkėjo nurodytu adresu Lietuvos Respublikoje;
8.1.2. parduotuvėse Kaune, Vilniuje arba Klaipėdoje.
8.2. Įprastai prekės pirkėjui pristatomos per 1-3 (vieną-tris) darbo dienas nuo pinigų pervedimo į pardavėjo sąskaitą dienos. Nesant galimybės prekes pristatyti per įprastą terminą, pardavėjas praneša pirkėjui planuojamą pristatymo terminą. Jei pirkėjas nesutinka su pristatymo terminu, jis ne vėliau nei per 3 (tris) darbo dienas privalo apie tai pranešti pardavėjui. Tokiu atveju laikoma, kad sutartis yra nutraukta.
8.3. Prekių pristatymas pirkėjui:
8.3.1. pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymą pirkėjo nurodytu adresu, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Pirkėjui netinkamai nurodžius pristatymo adresą, atsakomybė už netinkamą pristatymą tenka pirkėjui. Klientui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis užsakymo pristatymo terminas.
8.3.2. prekės pasirinktinai yra pristatinėjamos per DPD kurjerių tarnybą ir DPD savitarnos paštomatus; per Venipak kurjerių tarnybą ir savitarnos paštomatus.
8.3.3. prekių pristatymui (transportavimo) taikomi tokie įkainiai:
- Jei siuntos vertė yra 70 € su PVM ir daugiau – prekių pristatymas yra NEMOKAMAS.
- Jei siuntos vertė yra mažesnė nei 70 € su PVM – vienos siuntos pristatymui visoje Lietuvoje bus taikomi mokesčiai, kurie yra nurodomi prie prekių pristatymo būdo prekių pirkimo metu (pirkėjo nurodytu adresu 3,99 eur su PVM, per DPD savitarnos paštomatus 2,99 eur su PVM, per Venipak savitarnos paštomatus 2,50 eur su PVM).
- Siuntos į Kuršių Neriją yra apmokestinamos papildomu 21 € su PVM pristatymo mokesčiu, nepriklausomai nuo užsakymo sumos.
8.3.4. Priimant siuntą būtina patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, turite teisę siuntos nepriimti. Priėmus siuntą, laikoma, kad siunta buvo pristatyta be pažeidimų.
8.4. Prekių atsiėmimas Parduotuvėse:
8.4.1. pirkėjas pasirinkęs atsiimti prekes parduotuvėse, užsakymo metu privalo nurodyti, kurioje iš žemiau nurodytų parduotuvių jas atsiims:
- Kaune, Savanorių pr. 301;
- Vilniuje, Gerosios Vilties g. 38;
- Klaipėdoje, Turgaus a. 23.
8.4.2. užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas, skaičiuojant nuo pardavėjo pranešime nurodytos pristatymo datos. Praleidus šį terminą, pirkėjas negarantuoja, kad prekes galės perduoti nurodytoje vietoje, taip pat turi teisę nutraukti sutartį.
8.4.3. prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu, taip pat tinkamos formos įgaliojimą pateikęs asmuo.
8.5. Visais atvejais pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl pirkėjo kaltės arba dėl nuo pirkėjo priklausančių aplinkybių.
8.6. Prekių pateikimo pirkėjui metu pirkėjas privalo kartu su pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę bei pasirašyti sąskaitą-faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
9. Prekių kokybės garantija
9.1. Prekėms suteikiama 24 mėnesių kokybės garantijos terminas, skaičiuojant nuo prekės perdavimo pirkėjui.
9.2. Garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms dalims.
9.3. Informacijai, esančiai informacijos laikmenose, garantija netaikoma. Nuostoliai dėl duomenų praradimo ar atstatymo neatlyginami.
9.4. Nekokybiškos prekės garantijos galiojimo laikotarpiu keičiamos ir remontuojamos nemokamai.
9.5. Kokybės garantija netaikoma prekėms, kurios buvo netinkamai, nesilaikant vartotojo instrukcijos eksploatuojamos, saugomos, savarankiškai remontuojamos, ardomos ar pertvarkomos.
9.6. Apie nekokybišką prekę pirkėjas privalo pranešti pardavėjui per 7 (septynias) dienas nuo kokybės trūkumo nustatymo.
10. Prekių grąžinimas ir keitimas
10.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei LR ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
10.2. Pirkėjui grąžinant prekę, būtina laikytis šių sąlygų:
10.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje, švarioje ir tvarkingoje pakuotėje;
10.2.2. prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
10.2.3. prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
10.2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
10.2.5. grąžinant prekę kartu turi būti pateikiamas jos įsigijimo dokumentas ir užpildytas grąžinimo prašymas (laisva forma).
10.3. Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos, taip pat, kai kokybiškas prekes grąžina ne pirkėjas.
10.4. Grąžinamas prekes pirkėjas gali pristatyti pats į pardavėjo parduotuves nurodytas 8.4.1.papunktyje, darbo dienomis pasirinktos parduotuvės darbo metu, arba atsiųsti naudodamasis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė grąžinama naudojantis 3.2.punkte nurodyta teise, pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus.
11. Atsakomybė
11.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už pirkimo/registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei pirkėjas nepateikia pirkimo/registracijos formoje tikslių duomenų, pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
11.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis e-parduotuve.
11.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Pardavėjas laikys, kad bet kuris asmuo, prisijungęs prie e-parduotuvės naudodamasis pirkėjo prisijungimo duomenimis, yra pirkėjas.
11.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog pirkėjas, neatsižvelgdamas į pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
11.5. Pardavėjas neatsako už trečiųjų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapių turinį ir juose pateiktos informacijos teisingumą, net jei tokia nuoroda yra e-parduotuvėje.
11.6. Šalys atlygina viena kitai tik tiesioginius nuostolius.
12. Rinkodaros priemonės.
Pardavėjas savo nuožiūra gali e-parduotuvėje skelbti įvairias akcijas. Pardavėjas turi teisę bet kada pakeisti skelbiamų akcijų taisykles ar jas nutraukti.
13. Baigiamosios nuostatos
13.1. Šioms taisyklėms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
13.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.